\ تنهایی چرا؟!!

پشت هر کوه بلند

سبزه زاریست پر از یاد خدا

و در آن باغ کسی می خواند

که خدا هست...

تنهایی چرا؟!!



نظرات شما عزیزان:

آریوبرزن
ساعت1:37---17 مهر 1393

پاسخ:چی بشده برادر؟؟!!


مهران
ساعت0:00---30 شهريور 1393
لاااااااااااااااااايك
پاسخ:بخودت


shadmehr
ساعت16:19---25 شهريور 1393
سلام مهتاب خانوم
چن وقته تو چت بی اعصابی چرا؟

پاسخ:من ک چت نمیرم داداش اشتبا میکنی!!


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت1:10---25 شهريور 1393
از هیچك๛ انتظارے نבارҐ ،





؋قط



اگر شב !



בر ایלּ هجوҐ ِ سرב ِ تنهایے



בر ایלּ طوفاלּ ِ تاریكے



בر ایלּ شب ها و روزها



كـہ בارב ذرـہ ذرـہ בر مלּ رخنـہ میكنב ،



براے ایלּ سرگرבاלּ ِ كوچـہ هاے شهر



براے ایלּ בل ،



آرامش آرزو كنیב ...!



בیگر از هیچك๛ انتظارے نבارҐ ...
پست جدیدگذاشتم سربزن بهم
پاسخ:ممنون از خبرت عزیز چشم اومدم


m
ساعت0:32---25 شهريور 1393
به قلبم گفتم نمیدانم چرا او را دوست دارم تو دلیلش را نمیدانی گفت از این حرف ها برایم نگو من کارم خون دادن به بدن است نمیفهمم چه میگویی
پاسخ:گاهی چقدر دلم هوس شیطنت میکند… از همان شیطنت هایی که حرف تو پشت بند آن باشد که بگویی: مگه دستم بهت نرسه…


rain
ساعت12:38---24 شهريور 1393
salam.az webetoon kheili khosham oomad . be ma ham sar bezanid kheili khoshhal mishim
پاسخ:chashm.dar khedmatetoonam^^


saeedsingle
ساعت0:42---24 شهريور 1393
جایزه یه شارژ بود
دیگع انتخابش باخودت
ایرانول یا همرااخر!!
رایخل و و ایناهم نداریم
خخخخخخ
پاسخ:إوا!!!!!!!!!!من ذوق مرگ بشدم جونه داداش:)))خب الان نمدونم چیکا کنم یکی بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


m
ساعت23:52---23 شهريور 1393
سلام ابجی جون پسس توم خوش اومدی دلم برات تنگیده بود چیکار میکنی
پاسخ:مر30


m
ساعت23:07---23 شهريور 1393
یادمان باشد لزومی ندارد همان قدر که تو برایم عزیزی ،من برایت عزیز باشمش
پاسخ:من ک نفمیدم چیشد!!


m
ساعت19:20---23 شهريور 1393
اشک هایم را پنهان میکنم اما تنها کسی که ان ها را میبیند تویی نمیدانم چه درونت است که دیگران ندارند11!!1!

saeedsingle
ساعت15:12---23 شهريور 1393
نخیرم خل خودتی... آبجی باهمه خل بودن و عقب مونده بودنت تو برنده جایزه شدی کلک تبریک میگم تو ۱۹۹۴مین نظرروگذاشتی
پاسخ:خل و عقب مونده دختره همسایتونه:(((((((((((((((آخ جوووووووووووووون جایزه:)))پس کوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


saeedsingle
ساعت21:25---22 شهريور 1393
لامصب آبجی دارم بهت حسودی میکنم
میدونی چرا؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون یه داداش خوبی مث من داری

پاسخ:دوستان اینجا اشتباه تایپی شده خط آخر کلمه چهارم بجای خوب واژه ی "خُل" رو بخونید!!با تشکر.......


Nika
ساعت14:23---22 شهريور 1393
نیستی مهتاب جوووونی؟؟؟؟؟؟کجایی؟؟؟؟؟
پاسخ:شارژمارژم تعطیل بود آجی الان هسم دیه:))


Nika
ساعت14:22---22 شهريور 1393
وقتی که چترت خداست....
بگذار بر سرنوشتت هر چه میخواهد ببارد...
پاسخ:صد در صد همین درسته عزیزم.فدات


Rooze19
ساعت12:20---21 شهريور 1393
عزیزم خوبی؟ مشکلی که ÷یش نیومده؟
پاسخ:خوبه خووووووووووووبم عزیزدلم نه همه چی آرومه من چقد خوشگلم!!فقط بیشارژبودم


erfan
ساعت10:07---21 شهريور 1393
مِـثـل ِ هـَمیـشـﮧ بـَراے تــُو مے نـویـسَـم ..

تــُو بـﮧ نیـتِ هَـر کـﮧ دوسـت دآرے ، بـخـوآטּ !

مےدانـَم کـﮧ نِمے خـوآنے...مےدانـَم کـﮧ نِمے دانے

حـَتـے مےدانـَم کـﮧ گـوش هـَم نِمے دهے !

وَلے مـَـטּ مےدانـَم کـﮧ

هـَنـوز هـَمآنـَم کـﮧ دوسـتـَت دآشـت ..

امـــآ

کـَمے شِکسـتِـﮧ تـَر ..

گــآهے دلنـوشـتـــﮧ هــآیـَم تَـلخ و گــزَنـده مے شـَونـد

چـﮧ کـُنـَم ؟! دلـَم پُر اسـت

تــُو بـﮧ دل نـگـیر


atefeh
ساعت18:27---20 شهريور 1393
شـآیَـב یہ ڪَسے شَبـآ برآے اینڪہ خوآبـ تو رو ببینہ

بہ פֿـُבآ اِلتمـآسـ میڪنہ . . .

شـآیَـב یہ ڪَسے بہ مَـפـضـ בیـבטּ تو בستاش یَـפֿـ میزنہ

و تَپشـ قَلبشـ بیشتَر میشہ . . .

مُـطمئـטּ بـآشـ یہ ڪَسے شَبـآ بہ פֿـآطر تــو

تو בریـآیــے اَز اَشڪ مے خوآبہ . . . وَلے تــو نمے בونے


ترلان
ساعت22:15---19 شهريور 1393
از یه نفر می پرسند:2تا از اعضای بدنت را نام ببر که با م شروع شده.یارو میگه:مری-مهتاب .می پرسه:مهتاب چیه؟یارو جواب میده:مهتاب جیگر منه!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ دمت گرم ترلانه گلم بسی ذوق بکردم.....................................D:


Nika
ساعت20:39---19 شهريور 1393
به به...چقدددد شعر قشنگییییییییی بووودش...دستت نقره مهتاب جوووون...
پاسخ:مر30 از تعریفت عزیزدلم دس شمام یاقوت و فیروزه:))


Rooze19
ساعت13:26---18 شهريور 1393
تـــو را دوست میدارم . . .
چه فـرق مى کند که چـــــــــــــــرا ! ؟
یــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت!
یـا چطـور شـد که . . . !
چه فـــــــــــــــرق میکـند ؟!
وقتى تــو بـایـد بــــــــــــــاور کنـى . . . که نمـى کـــــــــنى ( ! )
و من بــایـد فـرامـــــــــوش کــنم . . . کـه نمـــــى کـــــنم ( ! )



saeedsingle
ساعت11:12---18 شهريور 1393
آبجی کجا موندی که نمیای؟؟؟
دارم کم کم نگرانت میشم

پاسخ:باز خوبه کم کم نگران میشی پیرمرد!اگ زیاد زیاد نگران میشدی چی میشد!!!!!!پدرمو دراوردی با همین ی کامنتت!!مخاطب خاصم اومد دهن مهنمو سرویس کرد جات خالی!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخ بیشارژ بودم


tnt
ساعت22:29---17 شهريور 1393
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
...██████@
...██████@
....██████@
.....██████@
.......██████@
........██████@
´´´´████████
´´`´███▒▒▒▒███
´´´███▒●▒▒●▒██
´´´███▒▒▒▒▒▒██
´´´███▒▒﹏▒██
´´██████▒▒███
´██████▒▒▒▒███
██████▒▒▒▒▒▒███
´´▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´´▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´.▒▒▒´´▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´.▒▒´´´´▓▓▓▓▓▓▓▒
..▒▒.´´´´▓▓▓▓▓▓▓
´▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
´´´´´´´███████
´´´´´´████████
´´´´´█████████
´´´´██████████
´´´´██████████
´´´´´█████████
´´´´´█████████
´´´´´´████████
________▒▒▒▒▒
_________▒▒▒▒
_________▒▒▒▒
________▒▒_▒▒
_______▒▒__▒▒
_____ ▒▒___▒▒
_____▒▒___▒▒
____▒▒____▒▒
___▒▒_____▒▒
_███______▒▒
█_███____███
█__███_ _█_███
پاسخ:این کیه؟!!!در نبوده من کیو برداشتین اوردین اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


Arezoo
ساعت20:17---17 شهريور 1393
مهتاب جونم من نیام تو اصلا به ما سر نمیزنی!!!
پاسخ:فداتشم اختیار داری ولی اعتراضت وارد نیس بجونه آرزوجان ازونروزی ک بت کامنت دادم شارژ نتم تمومید:(


erfan
ساعت7:31---17 شهريور 1393
بوی مرده ای میدهم که

دوست داشتم بیشتر زنده باشم

با احتیاط بخوانید سطر به سطر نوشته هایم....

نوشته هایم لغزنده ست بس که باریدم و نوشتم

باریدم و دل بریدمـــــ....
پاسخ:نگو آقا عرفان مأیوس بودن زیاد قشنگی نداره:(


saeedsingle
ساعت22:40---15 شهريور 1393
تنهایی چرا؟؟؟؟
یچیزی میگی خدایی
خدایا........

پاسخ:إوا دله دشمنت بشکنه داشی خراسونی!!!!!!این چ شکلکیه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!:(


pj
ساعت21:06---15 شهريور 1393
قشنگ بود . مرسی .
پاسخ:قربان شما


Rooze19
ساعت20:49---15 شهريور 1393
-چه رسم عجیبیه !
اون که دوسش نداری ، اصرار پشت اصرار
اون که دوسش داری ، انگار نه انگار
پاسخ:تو روحه همشون آجی شادباش!!


Rooze19
ساعت20:46---15 شهريور 1393
از خــــدا براتون عشــــق آرزو میکنم
از اون عشقایی كه هر روز با لبخند از خواب بیدار بشید
و بگید زندگی یعنی این، چه قدر خوشبختم
پاسخ:بهتر ازین آرزو نیست مر30 عزیزکم


Rooze19
ساعت20:46---15 شهريور 1393
دوست داشتن یعنی اینکه :
محبت کنی حتی اگر تحقیر شی
بزرگی کنی حتی اگر کوچیک شی
عشق بورزی حتی اگر محکوم شی
پاسخ:اگ دوس داشتن اینه ک میخام نباشه اصن!!والا!!


Rooze19
ساعت20:45---15 شهريور 1393
بهترینم
مرا کم دوست داشته باش
اما همیشه دوست داشته باش !

پاسخ:چاکره آجی:)


є̲̅я̲̅ƒ̲̅α̲̅η̲̅
ساعت14:55---15 شهريور 1393
عشــــقتـــــــ ـــ شوخــــی زیباییـــــــــ ـ بود که با قلــــــب من کردی
زیبــا بـــــود …امّا…شوخیـ ــــــــ بــــود
حالا . . .
تو بی تقصیریـــــــ ! خدای تو هم بی تقصیر است
تمام این تنهایی تاوان اشتباه خود من است..


uzgun
ساعت14:49---15 شهريور 1393
اگه یه روز دلتنگ شدی
اگه دیدی بغض کردی
ولی دلیلی واسه گریه کردن پیدا نمیکنی
بدون که دل خدا برات تنگ شده می خواد که صداش کنی.
پاسخ:خداجون عاااااااااشقتم از شمام سپاس:)


Rooze19
ساعت13:43---15 شهريور 1393
لااااااااااایک عالی بود
پاسخ:مر30 مر30 عزیزم!!


گیتی
ساعت13:12---15 شهريور 1393
من آمده ام هی هی من آمده ام هی هی چطولی رفیق دلم برات تنگ شده دارم دیونه می شم چشام به درمنتظره نگات نشسته آهنگش خیلی قشنگ بود واسه تونگفتم دوربرت میداره
پاسخ:نازه نفست داداش!!خوش بیامدی


مجید
ساعت1:44---15 شهريور 1393
زیبا بود
پاسخ:قربونتون


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت16:27---14 شهريور 1393
ωـــــــاـבـہ پا پَـω می‌ڪشــــــم


هرچنـــــــב


هیچوقت پــــــاے من وωـط نبــــــوב .
منتظرتم بهم سربزن ممنون
پاسخ:چشم چشم


atefeh
ساعت10:31---14 شهريور 1393
هيچــکس ســرش آنقـدر شلـوغ نيـست

کـه زمـان از دسـتش در بـرود و شـما را از يـاد ببـرد

همـه چيز بـرمي گردد به اولويـت هـاي آن آدم

اگـر کسي بـه هـر دليلـي تـو را يـادش رفـت

فقـط يــک دلـيــل دارد

تـو جـزو اولــويــت هـايــش نـيـسـتي


shadmehr
ساعت21:38---13 شهريور 1393
پیش بینی میکنم از تو یه دونه مهتاب فیض در بیاد...

پاسخ:خدا رو چ دیدی!!کار نشد نداره ک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, | 14:41 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |